|
| Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
|
Het is al weer een tijdje terug sinds de laatste update. Maar dat betekent niet dat Team Bitstorm heeft stilgezeten. Laat ik bij het begin beginnen.
Er heeft weer een nieuwe WallyLAN plaatsgevonden, en deze heeft een groot deel van Team Bitstorm ook bijgewoond. Omdat Lord Daniel te lui was een news post te maken over WallyLAN 6.2 moet ik het doen, hoewel ik er zelf niet bij was. ;-) Ik heb vernomen dat iedereen het erg naar zijn zin heeft gehad daar, en dat we zoals gewoonlijk weer overwonnen hebben. Er schijnen zelfs foto's gemaakt te zijn, maar die laten nog op zich wachten.
En er is meer groots nieuws! Team Bitstorm gaat een heuse LAN organiseren. Het leeuwendeel van Team Bitstorm speelt een hoofdrol in de organisatie van Mikondo-LAN, een LAN-party voor het goede doel, namelijk een klein dorpje in Afrika (Mikondo). Mocht je ook op deze LAN willen komen, dan moeten we je helaas vooralsnog teleur stellen, want deze LAN is besloten en officieel alleen bedoeld voor de scholieren van de school waar we de LAN organiseren. Maar het voornaamste is: De eerste stapjes richting het organiseren van "echte" LAN's zijn gezet. En tot nu toe bevalt het! ;-)
Verder ben ik een jaartje ouder geworden, en ter ere van mijn 18e verjaardag heb ik een BBQ georganiseerd. We hebben op hamburgers geschoten, kip in de brand gestoken en drank en koek gemengd. Er zijn geen dodelijke slachtoffers gevallen. We hebben het evenement gedocumenteerd, foto's vind je hier: klik.
Met TB v2 (codenaam Moonshine) zijn ook de nodige vorderingen gemaakt. We hebben een duidelijk idee welke kant we op willen met het uiterlijk van de site, en er zijn al duizenden regels code geschreven. Je kunt binnenkort rekenen op een teaser, in welke vorm deze komt is nog een verrassing.
Tot zo ver deze grote update.
Oblivion Last edited: 14:26 02-01-2008 by Yourdoom, edited 9 times ___________________________________________ Mondje open! | | Paginas: 1 |
|
 |