|
| Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
|
Inmiddels staan de foto's al lang op de site, maar voor alle volledigheid: D-LAN III heeft inmiddels plaats gevonden. Tegen alle verwachtingen in mocht Daniël ineens een LAN bij hem thuis hosten, en het was ook deze keer weer een hele gezellige.
We hebben uiteraard weer veel avonturen beleefd. Zo hebben we in het donker een hele tocht door de Driebergse wouden gemaakt. Gelukkig had Wim zijn maglite mee, anders hadden we goed verdwaald geweest. Gelukkig liet hij hem ook continu aan staan. *KUCH*
Wim, Paul, Michaël en Kevin hebben ook nog gezellig aan een terrasje gezeten, helaas was het een beetje donker en waarschijnlijk na sluitingstijd. Of het iemands achtertuin was weten we ook nog steeds niet.
Verder hebben we een heuse egel gezien, en ik zweer jullie, die beesten hebben dus een voor- EN achterkant! Ze zijn dus een beetje puntig aan de voorkant en hebben een soort gezichtje en.. Enfin, kijk zelf maar. Ik dacht dat die dingen gewoon rond waren en rolden om vooruit te komen ofzo.
Natuurlijk is er ook gegamed en vooral ge-owned, we hebben zelfs Hero Siege Extreme op level weet ik veel hoe veel uitgespeeld. Ownage!
Thanks Daniël voor de fijne LAN! En Daniël's ouders ook natuurlijk!
Oblivion, signing out
PS: Er is ergens een wallpaper, maar waar weet ik even niet meer. Hij was wel nice en hij had een Portal-tintje. Last edited: 14:15 01-01-2008 by Yourdoom, edited 2 times ___________________________________________ Mondje open! | | Paginas: 1 |
|
 |