|
| Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Hier is het topic waar je los mag branden over alles wat mist of misschien praktischer of netter kan.
Dingen als:
De layout is spuug lelijk,
Eigenlijk wil ik de site in spiegelbeeld,
Paars/roze was een veel beter kleur thema geweest.
graag met onderbouwing! ___________________________________________ harr harr pizza | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Bliep bliep! (Vorige content verwijderd wegens niet meer nodig) Last edited: 2:10 02-01-2008 by Oblivion, edited 1 times ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| het was een verrassing D:
Anyway, als ik wat tegenkom zal ik het melden =]
Voor nu even;
1. Een lijntje/regel/whatever tussen de quote head en tekst;
"Quote <name>:"
"Tosti's zonder slagroom
is voor watjes"
Dat zou misschien net iets makkelijker te onderscheiden zijn, tevens kan dat Quote wel weg en alleen de naam oid.
Rest komt later  Last edited: 23:25 01-01-2008 by MisterG, edited 3 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Er staat copyright 2007 onder de site.. Het is 2008 bitches! ___________________________________________ Mondje open! | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| VUILE BITCHES @!#4
ik heb net een topic gestart in blaat toen ik schijnbaar niet ingelogd was.
Na het submitten zag ik me eigen TS staan onder de naam 'Unknown'.
1: Blaat denkt dat het 3 topics heeft maar geeft er maar 2 weer..
2: Je zou geen topics mogen maken/reply''n zonder je te reggen of een naam op te geven..
TB!
EDIT: en der staat 6 van de 11x (in IE) een horizontale zwarte streep door de random pic Last edited: 14:18 08-01-2008 by Tmmbomb, edited 1 times ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Dat is geen streep, dat is de onderkant van het vakje
PS. ook gebeurd het regelmatig dat pics in pics niet worden weergegeven als pics maar als text! Aka de titel staat er maar geen plaatje
EDIT;
BUG BUG BUG! Als er op een poll wordt gestemd blijft naast de titel (0 stemmen) staan D:
EDIT2;
Misschien staat het wat netter als we de newsposts over 2 vakjes stretchen ipv 3 (dus alleen onder nieuwste posts en nieuwste topics), dat zou wat netter staan denk ik, en wellicht kan de shoutbox ook iets groter en kan daaronder de shoutbox nog iets anders komen (TB//Columns door TB//Leden? ) Last edited: 11:57 12-01-2008 by MisterG, edited 2 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Japje en ik gaan nog een column schrijven, wekelijks. Even kijken wanneer die er op kan dan, ik zal em er binnenkort eens op aanspreken.
Verder is die lelijke zwarte streep door random pix er ook bij firefox.
Newsposts vind ik eigenlijk prima zo.
Reply wanneer je niet geregged bent vind ik n grensgeval. ___________________________________________ Mondje open! | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Ik vind het nog steeds heel irritant dat ie aan blijft geven dat er ongelezen berichten zijn in topics waar ik voor het laatst gereageerd heb. Kunnen we dat aub stelen van phpbb? Hoef ik niet uit te leggen hoe ik het wil hebben.
Daarnaast zou ik graag een legenda van de topic-icoontjes hebben, want ik kom er zo niet uit. ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Daniel hadden wij niet iets met "Will it burn?!" gepland? ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Misschien weer een andere banner ofzo? ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Een ledenlijst! Voor het forum enzo ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Van mij mag de hele pagina wel wat breder, als ik het vergelijk met andere sites is die wel heel smal...
Blokkeer het editen na een x aantal uren, het eeuwig kunnen blijven editten is een waardeloos systeem voor een forum ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| Dat is het niet. Ik vind editen blocken na een paar uur echt loos, want als je bijvoorbeeld lijstjes posts hebt kun je ze dan ineens niet meer editen. Zet het of helemaal uit of helemaal aan. En dan maar aan. ___________________________________________ Mondje open! | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| edit gebeuren gewoon zo laten =]
In de topic list de pagina nummers laten zien, dat je gelijk naar bijvoorbeeld pagina 2 of 3 kan gaan. ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| uhm, ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik kan op geen enkele pc meer een post in de shoutbox zetten..... iemand anders de zelfde problemen? ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Paginas: 1 - 2 |
|
 |