|
| MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ik had eerder verwacht dat je het gelijk helemaal uit zou zetten...
Anyway nu is er nog geen enkel probleem nee, maar áls er straks meer topics komen en meer mensen wordt het een grote puinhoop
En dat van die lijstjes, als alleen de TS de eerste post kan blijven editten lijkt het mij voldoende. Het editten van oude posts is compleet nutteloos en geeft verder alleen maar problemen... maar dat de admins tot het oneindige kunnen editten is natuurlijk prima
En stephan volgens mij kan niemand meer iets posten in de shoutbox vanwege dat no-ip.org spul, althans daardoor lagt bij mij de helft van de tijd de site en sinds dat er was kon ik ook niet meer posten lol ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| posts van nieuwe topics (dus de startpost) wordt niet weergegeven onder het kopje nieuwste posts?
Praktisch probleem; pagina nummers ook boven aan de pagina, tis vrij irritant elke keer naar beneden te moeten scrollen om naar de volgende pagina te kunnen gaan Last edited: 17:14 23-01-2008 by MisterG, edited 2 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Laatste post mag ook naast het topic in de lijst staan, pagina nummers ook.  ___________________________________________ Mondje open! | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Als je een reply neerzet, en gaat dan weer naar de forum lijst terug is het desbetreffende topic waar je net hebt gerepyed aangegeven als 'nieuw gereplyed' maar dat wist ik al!
als je gereplyed heb kom je terug in het topic, maar dan op pagina 1, en niet de laatste pagina. ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Dat was geloof ik al bekend, je moest dan opnieuw inloggen ofzo
En dat 2e is idd vrij irritant
btw... groter lettertype met reacties?  Last edited: 22:04 30-01-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 - 2 |
|
 |