|
| Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Om niet de shoutbox te laten verloederen met allerlij onzin en scores dit topic.
Om mee te beginnen een bericht uit mijn ervaring:
-De pro's zijn echt dik pro, ze hebben zo'n 50% meer FPS als ons op dezelfde speeds, we moeten dus veel en veel meer tweaken.
-Gelukkig heb ikzelf een voltmod bedacht en hij werkt zelfs! Hij is vrij easy!
-Stephan wil die voltmod ook en komt vanavond langs om hem (z)onder professionele begeleiding uit te voeren.
-Waterkoeling zit op me kaart maar dan past hij niet in het slot omdat andere PCI sloten / cpu koeling in de weg zitten. Hopelijk komt komende week me Formula SE en heb ik daar geen last meer van.
-Me peltier, vers van de RMA, blijkt niet te werken, echt way2cheap en gaat waarschijnlijk weer terug de RMA in
-Ik zit tot 18:00h op school en verveel me de pleuris, vanavond ook nog hoop huiswerk maken enzo..
Andere dingen die bijvoorbeeld in dit topic thuis horen is zo'n beetje alles met betrekking tot deze contest. Ik hoop hierbij een mooie aftrap te hebben gegeven en laten we eindigen in de top10! ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| jeej, mooi topic.
ff een vinding over de schaalbaarheid van de nature bench:
core: 900mhz, shaders: 2000mhz, mem 425mhz
gaf mij een score van 102.7 fps
core: 800mhz, shaders: 1600mhz, mem 430mhz
gaf mij een score van 102.7 en dat is geen typo.
kortom in deze situatie doet 5 mhz mem voor mij netzoveel als 100mhz core en 400mhz shaders bij elkaar .. goed kut dus ... behoorlijk mem afhankelijk =[ ___________________________________________ harr harr pizza | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Dat is echt ziek, hoe komen die lui dan aan 150fps !@#$
Daniel zoek een tweak waarbij je meer FPS krijgt enzo.
Update:
-stock koeling weer gemonteerd, ligt gemod.
-Zonder extra fans: 1.35v 59graden stressed :) ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| HALLO
Uh mijn kaartje is echt grappig, op soms haal ik hogere scores met lagere clocks dan op momenten met hogere clocks en lagere scores .
Atm kom ik niet boven de 605 - 1485 - 448 met een score van 105.1 fps :(
Owh btw ik heb nog nooit binnen 24 uur zoveel bsods gehad
EDIT: COLLO WAT HEB JIJ GE-EDIT IN MIJN POST? 0_O Last edited: 1:25 09-01-2008 by MisterG, edited 2 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| yup, vond ik leuk, zatte typos in geloof ik xp
anyways... 136.6 fps ftw! zo maar eens mem voltmod probere Last edited: 21:55 11-01-2008 by Collo, edited 1 times ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| 1366.6?! 0_o ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Hmm weer een update van mijn kant.
Ik heb vanmiddag me waterkoeling op me GPU geplakt, lijmtangen ftw! Aldus, over de temps ben ik best tevreden: 1.6v ~ 35graden stressed.
Ik ben nu op 1.7v aan het benchen, en ja hoor!
>>>> >100% OVERCLOCK OP DE CORE <<<<
Daar heb ik 1.7v voor nodig, dat is om precies te zijn 918mhz, zonder arties. De volgende stap was maar liefst 945mhz dat trok het ook, maar nu met arties.
Mijn framerate tot nu toe: 945/1890/400 = 126.4 FPS ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Very sexy!
Ik heb ondertusse de vdimm mod toegepast.. en het werkt een beetje
mn mem is nogsteeds brak, maar ik kom al iets hoger, 442mhz nu ipv 435 max
Het is iig duidelijk een kwestie van wat probere met de voltages, want als ik te hoog kom, 2.2 volt ofz, word het weer brakker.
Ik denk dat met het geheugen koelen nog wel wat winst te behalen valt! ___________________________________________ harr harr pizza | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| making progress! maar ik denk dat ik ondertussen tegen de limits van air koeling aan loop.
144.6 fps op 882 / 2214 / 440
morge water derop en weer verder stormen ___________________________________________ harr harr pizza | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Nvm, ik heb het alweer verneukt. Ik ga in overclock ballingschap, tot ziens ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Quote: Collo Nvm, ik heb het alweer verneukt. Ik ga in overclock ballingschap, tot ziens
Ik dacht het niet D: ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Vanmorgen even wat koelblokjes op me FET's gezet die voor de vGPU zorgen. Bij 1.75v kwam ik uit op 900/2322/478 -> 154.4 fps =] ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| kijk, dat begint er meer op te lijken. Heb je al n systeem toegevoegt @ hardware.info? ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| ze zitten al over de 170 0_o ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 - 2 |
|
 |