|
| Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Hmm ik weet waarom ik me 'oude' kloksnelheden niet meer haalde.. Ik kon me raam niet vol open zetten omdat het regent
Ik heb lekker wat prik op de core en mem gezet en kwam toen tot 930/2322/500 wat een score geeft van 159FPS . Ik had het idee dat ik nog wel verder kon komen marar toen begon het te regenen en moest me raam weer dicht :(.
Atm sta ik 6e, waarvan iedereen subzero zit, op 1 na. Dus der is zeker nog hoop  ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| ok mensen, ik heb ERG slecht nieuws...
hier de mail die ik kreeg:
Beste Stefan,
Ik heb nog met mijn leidinggevende overlegd over jullie overclockexperiment met stikstof. Helaas is daar uit gekomen dat het hier niet kan plaatsvinden. Aangezien het werken met vloeibare stikstof niet geheel zonder risico is zou dit i.v.m aansprakelijkheid onder continue toezicht moeten plaatsvinden waarvoor wij geen personeel kunnen vrijmaken. Ook mogen wij het stikstof niet zomaar meegeven.
Ik hoop dat jullie het op een andere manier voor elkaar kunnen krijgen zodat het experiment alsnog door kan gaan.
Met vriendelijke groet
Remco van den Hoek
Nu moet ik even kijken, want dit is niet de man die ons de vorige keer droogijs heeft verschaft, dus misschien moet ik die nog even aanspreken, maar het ziet er niet zo best uit. ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| not good :( ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| WOEIII,
goed en slecht nieuws,
laten we maar beginnen met het slechte, LN2 is definitief afgewezen :'(
MAAAAR, 6 Februarie aanstaande, hebben wij wel de beschikking over 6 tot 8 kilo CO2(s). best goed nieuws dus.
voor nu, een fijne dag nog, en zoek die tweaks!
Demolisher vanaf het ILC Last edited: 11:54 25-01-2008 by Demolisher, edited 1 times ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Voor de tube moet je nog wel wat aanpassingen maken op je kaartje. als die uberhaupt al past. Ik ben er al een beetje mee bezig geweest, maar XFX is raar bezig geweest met het kaartje bouwen.
De condensators moeten namelijk naar de andere kant van de kaart omdat ander de tube niet past. Maar die kun je dan gelijk het beste vervangen door een stel dat beter functioneert bij hogere spanningen enzo. Maar op de kaart staat + / - geprint precies andersom dat de orgninele condensators op het kaartje aangeven.. Dus nu weet ik niet precies waar de + / - zit
En daarbij komt, dat de tube vast gezet moet worden met lijmtangen, orginele mountingholes gaat niet lukken omdat het zo'n low-profile kaartje is. ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| zijn wij nou TB of zijn we dat nou niet. Als iemand zou zien dat die tube met de moutingsholes was vastgezet zouden ze nog denken dat wij normale pro´s waren, maar wij zijn DIK PRO natuurlijk... LIJMTANG FTW! ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| idd, daar zat ik ook niet over in.. Maar dat je dus wel van tevoren allemaal je kaartje zodanig aanpast dat het wel gaat passen :) ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| wtf heb je de hoogste score gezien... 185.8 fps
das opzich leuk.. maar das op 801 mhz core, 475 mhz ram en 2000 mhz shader .gif" alt="" \>.
De dichts bijzijnde heeft 176 ofzo.. op 1050, 510, 2700 .... Ik haat tweaks.... ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| als het uberhaupt een tweak is, en geen cheat! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 - 2 |
|
 |