|
Poll: "Campzone?", 0 stemmen.
| Campzone! |  | | 5 stemmen. | | Is er cake? |  | | 0 stemmen. | | Hmm kweenie... geen mening! |  | | 0 stemmen. | | Nah... hoewel... liever niet... aargh? |  | | 1 stem. | | CAMPEN IS VOOR NOOBS#@!$ |  | | 1 stem. | | Al het bovenstaande + cake |  | | 2 stemmen. |
| MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Omdat jij de enige bent die... ehm.. laten we het erop houden dat ik die optie speciaal voor jou heb gemaakt  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| ik heb waarschijnlijk tegen die tijd een wii denk ik, dus dat komt wel goed probably  ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| D:
zijn die dingen al leverbaar dan? ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Ben ik de enigste die al betaald heeft? woeiii ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Wie gaan er nu eigenlijk allemaal... ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| WOEIII< CAMPZONE FTW!!
Uhm, ja, ik ga dus de volle 11 dagen
iig, ik ga zeer binnenkort betalen!
ik heb er zo'n zin in!
edit: zojuist betaald, WOEIII Last edited: 18:38 29-01-2008 by Demolisher, edited 1 times ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Volgens mij wil iedereen. Gaan zijn iig Willem, Stephan en ik volgens mij. De rest wil wel maar zit nog met geld ofzo. Iemand trouwens al jasper lastig gevallen over campzone? ___________________________________________ harr harr pizza | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Lol, Jasper. Ik weet niet eens of ie al weet dat v2 bestaat. ___________________________________________ Mondje open! | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Uhm, Kevin heeft volgens mij ook al betaald, of iig gereserveerd. Dus Kevin is er ook bij. Net als Gosta geloof ik ąD ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| goed plan, morgen maar eens bestalen... hm mits internet het nog doet ><
Edit: IEKS@!#%# OMG#!@%$!#% lol? Krijg zojuist de boekenlijst voor volgend half jaar (startend maandag a.s.)... 450 euro aan boeken#%#$%!!@ En de helft van die crap heb ik niet eens nodig 0_o
Dat wordt nog spannend of ik nog kan betalen voor campzone  Last edited: 11:55 31-01-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| fu, koop gewoon geen boeken! doe ik ook al bijna een jaar en gaat prima (Y). ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ja maar ik heb de boeken nodig ><
Daarbij, ik moet ook nog meubels kopen voor mn kamer D:en om mn ouders door voor te laten opdraaien vind ik ook niet leuk...
Edit: MARKTPLAATS EN BOL.COM FTW! 2e hands boeken zijn cool en 2x zo goedkoop  Last edited: 10:11 01-02-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Geen boeken zijn heel veel keer zo goedkoop. Echt. ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| maar 10x kutter om uit te leren ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| doet me denken, eens kijken of ik boeken nodig heb voor dit blok.. ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| waarom zou je, het ging toch al bijna een jaar prima zonder? D: ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| om ff op topic te blijven.
Wie weet er nu eigenlijk al zeker dat ie komt en wie heeft er al ingeschreven en betaald? ___________________________________________ harr harr pizza | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| WOEIII, ik sta als betaald op de lijst, dus ik denk wel dat ik kom  ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| ok, ik kijk net op kampzone, en ik denk dat we dit serieus in overweging moeten nemen!
een Amerikaanse tent 10 bij 5 meter. is voor het hele evenement van 11 dagen te huur voor 295 euro. deel dit door 6 of 7 man, das dus ongeveer 50 euro de man. de tent word voor je opgebouwd en afgebroken! dus klaar met de lan, pak je spullen en vertrek! Ook is er genoeg ruimte voor iedereen om te slapen IN de tent.
IK zelf zou meteen hiervoor gaan, maar om nou in mijn eentje 295 neer te tellen gaat mij te ver. Wel is het zo dat je dan in 1 keer overal vanaf bent. en 50 euro de man is niet te veel voor 11 dagen.
Wie wil er meebetalen, en wie niet ik zou het graag willen weten! ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Klinkt als een mooie oplossing als we nix beters vinden ofzo. betwijfel dat we op een andere manier beter / goedkoper / makkelijker uit komen tho ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| IK IK !
TENT FTW D:
ik doe mee!
WOEJA! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| hmm, als niks anders kan doe ik probably ook mee... ga nu mijn ouders schoppen en campzone betale ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| whooepie ik heb nu dus al 4 mensen die willen meebetalen aan de tent
nu komt de moeilijkste van het stel nog.... Willem...... zou jij ook mee willen betalen alsjeblieft?
En nutuurlijk Paul, maar daarvan verwacht ik eigenlijk wel dat ie mee wil betalen... toch>? ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ik vind gewoon een degelijke tent huren een beter plan dan zelf een tent in elkaar flansen, in ieder geval wil ik niet het risico lopen dat als het bijvoorbeeld 11 dagen lang regent alle aparatuur in de tent zeiknat wordt... daarbij, ze zetten het voor je op, breken het af, dus we hoeven helemaal geen zorgen te maken over het in elkaar knutselen, vervoer enzo, daarbij denk ik dat het echt niet veel duurder is dan zelf maken
Btw, ik vind wel dat we dan ook veldbedden moeten regelen! In een legertent horen veldbedden! veldbedden
Ook handig voor andere lans, en onze eigen toekomstige lans natuurlijk ^^
En een vlag! vlaggen zijn cool, en dan weet heel campzone gelijk wie TB is en waar die zit!
TB! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Ik wil best meebetalen, maar op het moment kan ik zelfs met de beste wil van de wereld de entree voor campzone niet ophoesten. Wanneer ik dat wel kan weet ik niet, dus houd voorlopig maar ff geen rekening met mij. Ik heb in ieder geval wel werk, dus we zien wat er van komt. :) ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| relaxt, waar werk je?
Besides, mijn betaling is binnen D: ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Hmm ok, dan zouden we de kosten eventueel door 5 moeten delen, mocht het echt zo zijn dat Paul niet mee kan.... dan zou het op 60 euro pp komen. Natuurlijk hoop ik niet alleen vanwege het kosten plaatje maar ook voor de gezelligheid dat Paul wel mee kan :) Zet hem op met werken, en eis een loonsverhoging van 3 euro per uur! ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Ze zien me al aan komen bij het uitzendbureau  ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| "GEGROET, ik Paul, lid van TB, geef opslag! NU!"
Ik zie geen probleem?  Last edited: 17:35 09-02-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
|
 |