|
Poll: "Campzone?", 0 stemmen.
| Campzone! |  | | 5 stemmen. | | Is er cake? |  | | 0 stemmen. | | Hmm kweenie... geen mening! |  | | 0 stemmen. | | Nah... hoewel... liever niet... aargh? |  | | 1 stem. | | CAMPEN IS VOOR NOOBS#@!$ |  | | 1 stem. | | Al het bovenstaande + cake |  | | 2 stemmen. |
| MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| waarom zou je, het ging toch al bijna een jaar prima zonder? D: ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| om ff op topic te blijven.
Wie weet er nu eigenlijk al zeker dat ie komt en wie heeft er al ingeschreven en betaald? ___________________________________________ harr harr pizza | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| WOEIII, ik sta als betaald op de lijst, dus ik denk wel dat ik kom  ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| ok, ik kijk net op kampzone, en ik denk dat we dit serieus in overweging moeten nemen!
een Amerikaanse tent 10 bij 5 meter. is voor het hele evenement van 11 dagen te huur voor 295 euro. deel dit door 6 of 7 man, das dus ongeveer 50 euro de man. de tent word voor je opgebouwd en afgebroken! dus klaar met de lan, pak je spullen en vertrek! Ook is er genoeg ruimte voor iedereen om te slapen IN de tent.
IK zelf zou meteen hiervoor gaan, maar om nou in mijn eentje 295 neer te tellen gaat mij te ver. Wel is het zo dat je dan in 1 keer overal vanaf bent. en 50 euro de man is niet te veel voor 11 dagen.
Wie wil er meebetalen, en wie niet ik zou het graag willen weten! ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Klinkt als een mooie oplossing als we nix beters vinden ofzo. betwijfel dat we op een andere manier beter / goedkoper / makkelijker uit komen tho ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| IK IK !
TENT FTW D:
ik doe mee!
WOEJA! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| hmm, als niks anders kan doe ik probably ook mee... ga nu mijn ouders schoppen en campzone betale ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| whooepie ik heb nu dus al 4 mensen die willen meebetalen aan de tent
nu komt de moeilijkste van het stel nog.... Willem...... zou jij ook mee willen betalen alsjeblieft?
En nutuurlijk Paul, maar daarvan verwacht ik eigenlijk wel dat ie mee wil betalen... toch>? ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ik vind gewoon een degelijke tent huren een beter plan dan zelf een tent in elkaar flansen, in ieder geval wil ik niet het risico lopen dat als het bijvoorbeeld 11 dagen lang regent alle aparatuur in de tent zeiknat wordt... daarbij, ze zetten het voor je op, breken het af, dus we hoeven helemaal geen zorgen te maken over het in elkaar knutselen, vervoer enzo, daarbij denk ik dat het echt niet veel duurder is dan zelf maken
Btw, ik vind wel dat we dan ook veldbedden moeten regelen! In een legertent horen veldbedden! veldbedden
Ook handig voor andere lans, en onze eigen toekomstige lans natuurlijk ^^
En een vlag! vlaggen zijn cool, en dan weet heel campzone gelijk wie TB is en waar die zit!
TB! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Ik wil best meebetalen, maar op het moment kan ik zelfs met de beste wil van de wereld de entree voor campzone niet ophoesten. Wanneer ik dat wel kan weet ik niet, dus houd voorlopig maar ff geen rekening met mij. Ik heb in ieder geval wel werk, dus we zien wat er van komt. :) ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| relaxt, waar werk je?
Besides, mijn betaling is binnen D: ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Hmm ok, dan zouden we de kosten eventueel door 5 moeten delen, mocht het echt zo zijn dat Paul niet mee kan.... dan zou het op 60 euro pp komen. Natuurlijk hoop ik niet alleen vanwege het kosten plaatje maar ook voor de gezelligheid dat Paul wel mee kan :) Zet hem op met werken, en eis een loonsverhoging van 3 euro per uur! ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Ze zien me al aan komen bij het uitzendbureau  ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| "GEGROET, ik Paul, lid van TB, geef opslag! NU!"
Ik zie geen probleem?  Last edited: 17:35 09-02-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Wat we nu nog even moeten bepalen is wie er verantwoording moet afleggen voor de tent. 1 iemand moet namelijk die tent gaan reserveren, en die legt ook verantwoording af tegenover de tenten verhuurder. Ik weet van mij zelf dat ik volledig paranoia word als ik die gene ben, en dat lijkt me voor geen van alle een goed idee. Ik wil het best zijn, maar alleen als iedereen het het er mee eens is.... maar liever niet dus. De gene die besteld moet ook als eerste betalen voor de tent, dus ook daar ik het wel makkelijk bij als we weten aan wie we het geld moeten overmaken...
Het lijkt mij een slim idee, en ik denk dat jullie het ook wel goed vinden, om op zeer korte termijn eens even met elkaar rond de tafel te gaan zitten, en eens even alles goed op een rijtje te zetten. Een paar voorbeelden, Slaap plaatsen, tent, voedsel, koeling van TB, servers?, promo materiaal????
Ik hoop snel respons te krijgen hierop..
Stephan ___________________________________________ PIEPIEP
| Edit: IK WIL EEN DELETE KNOP
Edit 2: BUG BUG!@#
Ik schrijf 1 bericht, ik post het, het verschijnt 2x en als ik er 1 edit wordt de andere ook gelijk ge-edit... en nu ben ik mijn hele eerste post kwijt -.- Last edited: 21:23 09-02-2008 by MisterG, edited 2 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| sterker nog, de berichten worden er nu 3 of meer keer op gezet... op iedere pagina komt de post te staan...... ___________________________________________ PIEPIEP
| haha serieus, vage bug, zo wordt spammen wel steeds makkelijker
Best lame trouwens, het telt maar als 1 post -.- Last edited: 10:31 10-02-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Ik heb ook betaald voor campzone. Zo'n tent huren lijkt mij een super strak idee.
Ik durf wel de verantwoordelijkheid voor die tent te nemen, zolang we afspreken met elkaar dat brokken is dokken enzo :)
Misschien heb ik op campzone wel alles in me kast gebouwd ;P ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ik zou het sowieso maar in je kast bouwen... btw ik vraag me af hoeveel ruimte we hebben, kijk als we nou ruimte zat hebben kunnen we ook allemaal 2 monitoren meenemen! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| kijk even op deze link: http://static.gameparty.net/sitedata/campzone/2007/tentindeling-resize.jpg
verdubbel die ruimte en je hebt onze tent!
ik denk dus dat je wel genoeg ruimte hebt, maar het lijkt me alsnog een erg goed plan om even bij elkaar te komen om er over te praten. ___________________________________________ PIEPIEP
| ja... maar... we moeten ook zelf voor meubels zoals tafels en stoelen zorgen toch?
Dus het is maar de vraag of het daar allemaal op past
En daarbij, hoe meer je meeneemt, hoe meer er kapot kan, hoe meer er gejat kan worden, hoe meer etc etc... hm ik kan mn nieuwe telescoop meenemen!  Last edited: 22:00 10-02-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| inderdaar, we moeten zelf alles meenemen. Of er moeten mensen zijn die ook graag hun tafels en stoelen daar huren, want dat kan natuurlijk ook ik ga dat iig niet doen, want ik heb die twee tafels die we ook bij willem gebruikt hebben, en ik kan mijn stoel helemaal demonteren dus ik ben voorzien. maar juist hiervoor wilde ik dus even bij elkaar komen! HARRG!(@#^ waarom post niemand daar een reactie op Last edited: 7:06 11-02-2008 by Demolisher, edited 1 times ___________________________________________ PIEPIEP
| DAT DEED IK MAAR TOEN EDITTE IK MN 2E BUGPOST EN TOEN WAS MIJN EERSTE POST OOK WEG!@#
Anywway, ik vind het een goed plan, en wellicht kunnen we een keer via msn/pidgin/mercury alvast een beginnetje maken, jeweet wel dan heeft ook iedereen internet bij de hand enzo om dingen op te zoeken (en eventueel ouders om dingen aan te vragen ^^) ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Strak plan om samen te scholen. dinsdag avond 20:00h? ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Hmm, NEE!
Dinsdag avond ben ik zwemmen, dus dan kan ik niet, vannavond kan ik wel!
Maar dan na 2030, want ik moet tot 2000 werken.
woensdag is ook een optie, maar dan moeten de tenten al besteld zijn! ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| vanavond 20:30 lijkt mij dan de beste. ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| We zijn zeker van een tent! We zitten met z'n allen in een 10x5 legertent :)
De bodem moeten we zelf even meenemen, maar daar hebben we als het goed is zijl voor van het revius lan 07 =] ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| He jongens, ff iets over wat mij ter ore kwam op wims verjaardag. Het betreft Kasper. Ik vind Kas een aardige jongen, en best gezellig, maar om er 11 dagen mee in een tent te zitten, dat lijkt mij op zich niet heel erg geslaagd. Opzich, 3 of 4 dagen, best leuk, maar ik dacht dat het de bedoeling was om met TeamBitstorm naar CZ te gaan, en niet met iedere vriend. Nouja, mij lijkt het dus helemaal niks om 11 dagen met Kasper te kamperen, ik zie hem namelijk 2 keer per jaar. Das bij Daniels en Willems verjaardag. Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen dat het voor mij helemaal niet leuk is om 11 dagen met een ''vreemde'' te kamperen. Wat ik al zei: 3 tot 4 dagen is leuk, maar de volle 11 vind ik te veel.
Stephan.... ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Ik weet niet of we dat allemaal hier zo moeten bespreken. Maar als kasper echt mee wilt moeten we het daar maar eens rustig over hebben.
Ik snap wel wat stephan bedoelt, en ik weet niet hoe de rest daar over denkt. Persoonlijk lijkt het me juist hartstikke leuk als kaz mee zou gaan.
En het feit dat ie een vreemde is voor je is volgens mij zo voorbij als je een paar dagen met elkaar een tent deelt =). Ik denk dat je onnodig zorgen maakt, maar goed wie ben ik. Ik eerst maar eens kijken of kaz echt mee wou. ___________________________________________ harr harr pizza | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Ik sluit me bij Daniel aan. Laten we eerst maar eens kijken of Kaz echt mee wilt, dan moet hij er zelf maar op terug komen.
Wat betreft de gezelligheid, het idee was om met TB te gaan. Met TB gaan we sowieso, als Kaz mee wilt zou ik het alleen maar leuker vinden :) ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Hmm, was het jullie ook al opgevallen dat er 9(!) pollstemmen waren, terwijl er 7 actieve leden van TB wel eens op het forum kijken?
ik wil ook dubbel kunnen stemmen  ___________________________________________ PIEPIEP
| dat viel me een week of 2 geleden ook al op, maar we schijnen ook serieus bezoekers te hebben die stemmen  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| TB is hartstikke druk, we hebben al 20 leden! ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| 20 al D:
HALLO ONBEKENDE MEDE-LEDEN
zeg ook eens wat
say something
sagen bitte etwas
opinión algo
πέστε κάτι
мнение что-то
할말 무언가
言某事  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
|
 |