|
Poll: "Campzone?", 0 stemmen.
| Campzone! |  | | 5 stemmen. | | Is er cake? |  | | 0 stemmen. | | Hmm kweenie... geen mening! |  | | 0 stemmen. | | Nah... hoewel... liever niet... aargh? |  | | 1 stem. | | CAMPEN IS VOOR NOOBS#@!$ |  | | 1 stem. | | Al het bovenstaande + cake |  | | 2 stemmen. |
| Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Ik sluit me bij Daniel aan. Laten we eerst maar eens kijken of Kaz echt mee wilt, dan moet hij er zelf maar op terug komen.
Wat betreft de gezelligheid, het idee was om met TB te gaan. Met TB gaan we sowieso, als Kaz mee wilt zou ik het alleen maar leuker vinden :) ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Hmm, was het jullie ook al opgevallen dat er 9(!) pollstemmen waren, terwijl er 7 actieve leden van TB wel eens op het forum kijken?
ik wil ook dubbel kunnen stemmen  ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| dat viel me een week of 2 geleden ook al op, maar we schijnen ook serieus bezoekers te hebben die stemmen  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| TB is hartstikke druk, we hebben al 20 leden! ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| 20 al D:
HALLO ONBEKENDE MEDE-LEDEN
zeg ook eens wat
say something
sagen bitte etwas
opinión algo
πέστε κάτι
мнение что-то
할말 무언가
言某事  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
|
 |