|
| MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ik hoor her en der verhalen over ReviLan08, dus als iedereen deze verhalen hier wilt planten bvd.
Dus daarmee bedoel ik ook eventuele "contacten" met het reviusfront etc.
Want �ls het eventueel kan en mag plaatsvinden hebben we alsnog een hoop te regelen... en daarmee kunnen we beter vroeg beginnen =] Last edited: 21:58 17-01-2008 by MisterG, edited 2 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Uhrmz, das allemaal wel leuk en aardig, maar dit soort shit en speculaties bespreek ik liever intern, snapje? Ik ben ook van de geruchten op de hoogte, maar aangezien wij bij lange na de enigen niet zijn die hier mee kunnen lezen en posten lijkt me het handiger als we dat op een plekje bespreken waar wij alleen kunnen komen. ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Sure, ik houd niemand tegen een admin forum te maken, maar aangezien HQ ook amper bezocht word... =] Last edited: 9:33 18-01-2008 by MisterG, edited 1 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Fyi, ik controleer HQ regelmatig. Er blijven wat mensen weg om redenen die me nog tot op heden onbekend zijn, dus daarom verzoek ik kevin om snel verborgen fora te brouwen enzo. ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| fyi, doe ff rustig lol, ik had het helemaal niet over jou... ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 |
|
 |