|
Poll: "Lijkt het je wat?", 0 stemmen.
| Old school gaming ftw! |  | | 2 stemmen. | | Is er ook tosti? |  | | 2 stemmen. | | mwha, vind mn huidige gfx al kut genoeg |  | | 1 stem. | | Old school gaming is voor noobs! |  | | 0 stemmen. |
| Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| We hebben het, of ik heb het, al wel eens eerder hier overgehad met menig man. Maar het lijkt me nogsteeds een gigantisch leuk idee om een keertje te organiseren.
Het idee is dat iedereen een Pentium 2 of iets in die richting bemachtigt. Het mooiste zou zijn met CRT derbij ofzo en een balletjes muis, om lekker in de oldschool sfeer te komen
En dat we dan n lan houden met alleen maar games die op die systemen draaien.
Bijvoorbeeld:
- Command & Conquer 1 / 2 Red Alert
- Warcraft 2
- Doom 1 / 2 mp
- Quake 1
And so on.
leuk idee of wat? ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| "mwha, vind mn huidige gfx al kut genoeg"
so true
Eh count me in, voor een tosti doe ik (bijna) alles =]
Last edited: 15:39 23-01-2008 by MisterG, edited 5 times ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Nouja, een tijdje alleen Ra2 en ouder spreekt me wel aan maar geen 24h lang . Ik vind het best dat we allemaal een oude CRT pakken en de nadruk leggen op de oude games. ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Ik doe ook mee!#@ D: ___________________________________________ Mondje open! | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| hmm, ben het wel met willem eens, want om nou 24 uur lang naar old school games te kijken, en het ook daadwerkelijk te doen... no thanks. besides, ik weet niet zeker of mijn gfx al dat geweld wel trekt  ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Paul had t daar ook al over. Dan misschien geen 24 uur lang, maar we zoude bijvoorbeeld tot een late avond kunne doen ofzo.
Een LAN waarbij slechts de nadruk op old school gaming kan uiteraard ook, maar is mn laatste keuzen. Om die simpele rede dat en strax anders maar 10 min oldschool gaming hebbe gedaan ofzo.
Kan me voorstellen dat je het niet zo lang ziet zitte, maar ik denk dat het reuze mee valt allemaal en dat als je der een maal in zit minstens zowel niet meer lol kunt hebben met die oude zooi als met nieuwe. ___________________________________________ harr harr pizza | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| En we hoeven niet alleen te lannen, we kunnen ondertussen ook nog wel een filmpje kijken. Gewoon een gezellig dagje met oldschool games dus. ___________________________________________ Mondje open! | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| ja, idd, lekker oude films kijken, echt van die old school movies
Amarican pie bijvoorbeeld
iig, misschien is zo'n late avond wel leuk. ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Het leukste lijkt mij, maar dat ben ik natuurlijk, dat we allemaal een P2 ofzo bemachtigen. Dan windows 98 derop en kunne we het voor die tijd nog ff modden / tweaken . kunne we opscheppen over van "Ik kan unreal 1 op high draaien met bijna 50 fps!" ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| oldskool modding! met gloeilampen enzo  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 |
|
 |