Navigatie Forum lijst
Shout box

Log in:
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Registreer
Foto 26 :
26
Quotes Quote Willem:
soms ben ik wel radicaal, maar dingen passief koelen? no thx
MisterG

Rank: Aardwurm

Ik moet een individuele presentatie houden (op 2e paasdag, vraag me af wanneer de dat doorkrijgen ^^)

Anyway, ik wilde als onderwerp nemen;
"Hoe organiseer ik een succesvolle Lan-party"

Nu was mijn idee, wellicht kunnen we gelijkertijd een soort van TB//draaiboek-voor-het-organiseren-van-een-succesvolle-lan maken, als hulpmiddel voor eventuele volgende lans die we gaan organiseren!
Mijn vraag; iemand interesse om te helpen? (Met draaiboekding, presentatie kan ik zelf wel ^^).

Ten tweede, de presentatie moet professioneel worden, en mijn docent is dol op filmpjes in powerpoint, dus nu leek het mij grappig een neutraal filmpje te maken op wallylan 7.1 om wat dingen ter plekke te vertellen en te laten zien en een soort van impressie te geven.
Dus wie heeft er een camera die we even mogen lenen voor op WL? En wie wilt er voor cameraman spelen als we een camera hebben?

Bvd! ^^

PS. Dit topic is dus atm. meer voor het draaiboekdingidee, voor suggesties dus enzo

Rank: Kwade heerser

PROPAGANDA! Ik denk dat je snel klaar bent. Huur Team Bitstorm in -> instant succes. Meer hoef je niet te vertellen, en dat lijkt me ook niet verstandig, want dan maken we minder winst.

Think about the greater good!

Rank: Aardwurm

... ik ga echt niet alles vertellen ofzo, op presentatie ga ik vooral vertellen wát een lan is, wat het inhoud en wat er bij komt kijken qua keuzes van lokatie netwerk en voorzieningen enzo... hoe kutter en lastiger het klinkt, hoe minder mensen het zelf willen gaan doen en hoe meer mensen respect voor ons krijgen

En het Draaiboek is voor ons aka TB voor persoonlijk gebruik = Top Secret!