|
| Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| yeay! Volgens mij hebben we hier allemaal nog best wel zin in. Grootste punt in eerste instantie is toestemming krijgen van het revius zelf.
Hiervoor is gevraagt of we kort, 1 of 2 A4tjes max, wat neer willen zetten over hoe, wat, waarom en wanneer. Liefst met concrete info zoals een datum..
Misschien dat we hier een beetje kunnen bespreken wat we er ongeveer in willen. En ik denk dat het goed is als we zo snel mogelijk een blaadje maken. ___________________________________________ harr harr pizza | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| what exactly is het verschil tussen ReviusLan '08 en revius LAN 2008?
Anyway, lijkt me een goed plan ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| oeps, goeie vraag, had het ff over het hoofd gezien . En nu zie ik dat het ook problematisch is om dat hier te bespreken.
Anywayz, misschien is het een idee als ik, samen met een vrijwilliger zon verhaaltje in elkaar draai die we dan anders op msn kunne bespreken? Last edited: 11:52 15-02-2008 by Collo, edited 1 times ___________________________________________ harr harr pizza | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| Ik stel mij als vrijwillig ter beschikking! Plan van aanpak ftw! ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| voorkeur voor een datum? ___________________________________________ harr harr pizza | | Tmmbomb | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| In de vakantie! ___________________________________________ If You Run You Only Die Tired | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| is er al bericht van het Revius, of moeten we maar hopen op 1 week van te voren wat te horen? ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Het Revius kennende zit de zaal al vol met kindertjes die met ongeduld zitten te wachten totdat er netwerk en stroom komt tegen de tijd dat wij een berichtje terug krijgen van het Revius  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Ik denk dat de 8ste en 9de de beste dagen zijn... Eventueel kan het natuurlijk ook nog dat we de dagen combineren met de boeken inleveren.. dan zou het 10 en 11 Julie worden.
Wat denkt de rest? ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Collo | |  Posts: 41 Rank: Noobie
| 8 - 9 vink wel een mooie, 10 - 11 heb ik het idee dat iedereen wel eens met vakantie zou kunne gaan ofzo. ___________________________________________ harr harr pizza | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| De 10de is mijn moeder jarig, ze vermoord me als ik er dan niet ben.... Dus idd, de 10de is geen optie  ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Paginas: 1 |
|
 |