|
| Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| omdat er nog wat fout is gegaan met mensen die de bedoeling niet snappen, hier is wat in de shoutbox staat:
Quote: KevinLAN LAN LAN SPACELAN.. uuh.. V?
het kan alleen volgende week maandag 9 uur tot dinsdag 9 uur.. mijn pa heeft de rest volgeplant <,<
ps: also, laat me ff weten als je komt 
Quote: Daniellol noobs, kunne jullie niet lezen ofzo. Als het echt allemaal zo moeilijk is, misschien kunne jullie nog wel ff je zooi laten staan bij kevin tot jullie het kunne ophalen. Voor mensen uit verweggiestan kunne wel bij mij een kop koffie kome drinken ofzo zolang  Last edited: 12:18 27-04-2008 by Yourdoom, edited 2 times ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Wie, volgens jou, snappen het niet dan? ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Yourdoom | |  Posts: 20 Rank: 1337 Coder
| toen ik dit poste iig stephan nog niet.. maar idd er had snapten moeten staan
en dat uuh.. in de shoutbox was omdat het een dubbelpost was van mij, de 2e keer dat de link ook echt werkte, de oude is ondertussen verwijdert  ___________________________________________ </TBv1><TBv2> | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| ...
LAN! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Paginas: 1 |
|
 |