|
| Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| nou, om eigenlijk het forum weer eens te gebruiken.
We hebben op dit moment 20 inschrijvingen, waarvan wijzelf er voor 13(meen ik) verantwoordelijk zijn.
op naar de 73  ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Zeg, hebben we de lijst met emails van vorig jaar niet meer?
Als we nu eens een mail sturen naar alle veteranen van vorig jaar?
Voor mijn part met een euro korting, of een gratis tosti ofzo  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Owh, en btw, nu hebben we 3 revius lan 2008 topics?  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Lijkt me een uitermate idee.
maareh, wie heeft die mail adressen ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ik!
En daniel inmiddels ook!
En als jij ze wilt moet je het ff zeggen, dan krijg jij ze ook! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Niet om het een of ander, maar we gebruiken ons forum inmiddels behoorlijk voor shit die naar mijn idee gewoon intern hoort te blijven. Misschien is het zo langzamerhand toch eens een idee om een intern forum te maken voor dit soort dingen. We hebben er een, maar daar scheen iets mis mee te zijn, dus why not make a new one, en dan zetten we de discussie daar voort? ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Mwa, ik zie hier niet zo veel kwaad in? Ik bedoel, we plaatsen geen gevoelige info of emailadressen ofzo...
Maar idd, wanneer komt er een intern forum? Of TB.nl v3?  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | Oblivion | |  Posts: 57 Rank: Kwade heerser
| Niet direct, maar als ik elders evenementen organiseer bespreek ik dat ook intern, en je ziet ook nooit ergens anders discussie over de organisatie van evenementen online afaik. Ik vind het een discussie die intern hoort. Net als deze. ___________________________________________ Mondje open! | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Ja maar ja maar ja maar... Zoals je weet, ik geef je groot gelijk, maar dan moet er wel een intern forum zijn D:
Like I said, TBv3 FTW! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
| Blij dat we dezelfde boodschap hebben. :) Ik stelde dus ook voor om een intern forum te maken. phpBB Genoeg te vinden. :) Last edited: 21:48 04-07-2008 by Oblivion, edited 1 times ___________________________________________ Mondje open! | | Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | Paginas: 1 |
|
 |