|
| Demolisher | |  Posts: 29 Rank: Noobie
| Mensen, wat ik me nou toch lees
in de krant staat een groot artikel over MIKONDO!
het gaat nogal kut daarzo, en de school die wij hebben helpen opbouwen staat op instortten.
Nu leek het mij leuk/slim/wel-aardig, om de LAN, nummertje 9, ook weer in het teken te laten staan van Mikondo. Op die manier kunnen we EN lekker gamen, en doen we nog iets goeds voor de wereld ook.
Ik zou graag willen weten wat jullie hier van vinden, want het HOE en WAT we er dan aan moeten doen moeten we natuurlijk gezamenlijk bespreken. Ik heb wel wat ideetjes maar toch.....
laat het ff weten. Stephan ___________________________________________ PIEPIEP
WHOE UGH UGHE UGH OEIII | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| We laten het instorten, en bouwen onze eigen TB//school! ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | MisterG | |  Posts: 85 Rank: Aardwurm
| Owh, wel met vet veel pc's enzo, en we maken van iederen daar leet designers en programmers en we starten een gamestudio en en uh... laten we die school maar eens opknappen ja, lijkt me een beter plan  ___________________________________________ ¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
,̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡ ̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*, | | L0ez1Fer | |  Posts: 5 Rank: Noobie
| Hier ga ik waarschijnlijk naartoe[size=24][/size] ___________________________________________ :p | | L0ez1Fer | |  Posts: 5 Rank: Noobie
| ik ga der naartoe al ingeschreven en betaald ![u][/u] ___________________________________________ :p | | Paginas: 1 |
|
 |